Tvillingarna - vecka 30

Idag går jag in i vecka 30, helt otroligt att det gått så långt!! Så nu ska jag tydligen vara lika stor som en som är fullgången med en

Hur mår jag?

Jag fortsätter må bra, det spänner en del i magen och det känns att de börjar ta mer plats. Nu ligger båda med huvudet ner så jag känner deras sparkar mer distinkt och de sparkar men inte så det gör ont utan bara är mysigt :)
Känns som att de ligger rätt högt upp nu och får en del sammandragningar och sitter jag då tar de emot i revbenen lite så man får tänka på hållningen ;)

Men jag vankar inte, har inga foglossningar, inte speciellt ont i ryggen, känner inte att benen är speciellt svullna osv så jag fortsätter känna mig så otroligt tacksam!


Anna Svalander
2017-04-03 @ 19:44:45
URL: http://svalander.blogg.se/

Åh så fin du är! Och fantastiskt skönt att du mår så bra! Kramar

Svar: Tack 💕 jo det är helt otroligt va bra jag får må, känner mig otroligt tacksam 😊
johannakarlsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0