Min klippa till man

Johannes är min klippa!

Under förlossningen stod han vid min sida, lät mig krama sönder hans hand och peppade mig

Under tiden på neoavdelningen så tog han tag i allt! Hade koll på hur mycket mat tjejerna skulle ha, bytte nästan alla blöjor, fixade mat till oss, såg till att jag åt, peppade med amningen och påminde mig om allt kändes det som.

Åkte iväg till Ikea och köpte saker vi inte hade hunnit fixa till tjejerna och såg till att det kom iordning hemma.

Väl hemma har han sett till att hemmet funkar, lagar otroligt god mat, ser till att jag hinner äta, städar, fixar tjejerna ser till att allt funkar. Det enda jag gör vissa dagar är ju att sitta och amma och det funkar ju för att han tar hand om allt annat.


Det är en lyx att få ha honom hemma så mycket, att få dela den här tiden helt med honom är en förmån, så borde alla få ha det.

Är så lycklig som får uppfostra våra små prinsessor med denna man ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0