Tvillingarna - vecka 27

I tisdags gick vi in i vecka 27.


Eftersom det är två där i magen så blir det mer regelbundna kollar, både på barnen och mig, så ultraljud och barnmorska varannan vecka och i tisdags var det dags igen.

Jätte mysigt att titta till barnen så ofta, och dom fortsätter att må bra. Växer i normal takt och rör på sig.
Vart en snabbis till svägerskan och lilla Lukas innan det var dags för barnmorskan som fortsatte säga stt även jag mår bra, fint blodtryck och blodvärden.

Gör ju mycket att höra det så ofta, man slipper oroa sig på samma sätt som man kanske hade kunnat gjort annars 😊

Sen vart det en sväng förbi landings för att köpa semlor och överraska Johannes med

Otroligt goda semlor!


Jag fortsätter må bra, bara lite halsbränna ibland och så behöver man ju springa på toa lite oftare men annars är det lugnt, nästan så jag glömmer bitvis att jag är gravid ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0