Skandisloppet

Vilken helg! Johannes jobbade hela helgen så jag begav mig ut till Uppsala och hejade på pappa som cyklade Skandisloppet, 17 mil!!! 
Det var en grå och blåsig dag men han var lika glad för det, som vanligt. De var runt 20 pers som skulle cykla tillsammans och det var nog skönt att vara fler och kunna ta kraft från varandra när den började tryta.

Dom startade nedanför slottet

Adde och Jenny var uppe och hejade dom med

Så fort dom va iväg satte sig mamma och jag i bilen och drog iväg på massa småvägar för att hitta en bra plats att stå och heja på 

Det vart en parkeringsficka vid ett naturreservat. Där stod vi nästan en timme och heja och viftade med sverigeflaggan vi hade med oss

Efter närmare 7 timmar kom han i mål uppe vid slottet efter att ha cyklat upp för Slottsbacken, vilket hämskt avslut
Hjälten!!

Hela gänget

Sen vart det hem för min del och kracha i soffan och titt på Eurovision med katten.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0