Om jag bara hade läst

Sitter på pendeln till Sundbyberg för lite jobb i storstan
Åkte med Johannes in till Uppsala och när jag skulle köpa min biljett står det att tågen från Uppsala kommer inte stanna i Solna eller Karlberg, dvs de ställen jag byter på för att komma över till Sundbyberg. Då vart jag lite stressad och börjat kolla runt hur jag ska ta mig, gillar inte riktigt när jag inte har stenkoll på hur jag ska åka, har blivit bättre med åren men jag gillar fortfarande att ha koll.
Så jag stressar till stationen i Uppsala och sätter mig på pendeln för att åka till Stockholm och byta där ut till Sundbyberg och tycker att det är lite konstigt att de inte skriver ut att den inte stannar eller säger något om det...


Sen när jag väl har lugnat ner mig lite går det upp för mig att det stod ju 28 mars och nu är det bara 21 :D så här har jg gått och jagat upp mig i onödan för då tänker jag inte jobba iaf ;)

Tror det blir en kaffe och macka på Espressohouse på det!

Ha en härlig dag vänner!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0