En skön skärtorsdag

Skulle jobba halvdag men smet iväg vid 11 redan och åkte med mamma till Uppsala. Johannes var inne och repade och vi skulle luncha med Jonas och Johanna så nu slapp jag ta bussen in.

Men då jag är lite virrig ibland så halvvägs in inser jag att jag är en timme tidig så det blev till att mysa runt på stan med mamma en timme, perfekt.

Testa hattar på H&M

Johannes plockade upp mig och vi drog ut till en liten hamburgevagn som står ut mot jälla


Solen sken, vi var hungriga. Hade hört så mycket gott om deras hamburgare så man hade rätt höga förväntningar

Fick hamburgarna och satte oss på några betongklumpar på baksidan. Det var den godaste burgare jag ätit tror jag faktiskt, fluffigt bröd, fantastiskt kött, ost och dressing, och goda strips till!
Såhär lycklig blir man av god mat i goda vänners sällskap!

Vidare till Brantings konditori
Finns alltid något att fira så nu vart det go fika
Alicia :)

Kaffe kan man ju inte få för mycket av så vi drog hem till Jonas och Johanna och lyssnade på Safemodes nya låtar, drack kaffe och umgicks undertiden Alicia sprang runt bordet och försökte få tag på allt som stod där och äta smulor :)

En lång och härlig dag som fortsatte in på sena kvällen med filmen the Holliday, indisk mat och sköna samtal.
En perfekt skärtorsdag med andra ord!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0