Söndagsutflykt

Min man han kan han!

Imorse när jag stod och skulle höra mig iordning för en myssöndag hemma så hör jag Johannes säga "då åker jag" 
Vad nu åker han tänkte jag, slängde på mig jeans istället och sprang ut och satte mig i bilen tillsammans med honom.
Han ville inte berätta vart vi skulle.
Frukost hos hans föräldrar tänkte jag men han körde förbi.
Halvvägs in till Uppsala sa han att vi blir sena till mötet men väl inne i Uppsala svänger han av vid Statoil... Och jag är helt lost.
Visade sig att när han vaknade vid 7 imorse så kom han på att vi borde in och äta frukost på ett fik inne i stan, så vi parkerade vid fågelsången. 
Solen sken och måsarna skrek och där satt vi ute och njöt av våren undertiden vi tuggade i oss varsin macka.
Kan ju inte låta bli att fika lite också, jätte goda wienerbröd!





Satt ett helt motorcykelgäng och fikade också, var rätt häftigt när gruppen på ca 10 pers skulle ge sig av, härligt dån!

Anna Svalander
2015-05-03 @ 21:16:07
URL: http://svalander.blogg.se/

Men så mysigt! Mer spontanutflykter åt folket! :)

Svar: Absolut, det är sånt som förgyller vardagen! 😊
johannakarlsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0