En lördag i mars

Denna helg har vi vakna vid 7, 7.30. Helt underbart att börja dagen så tidigt!

Första lördagen på evigheter som vi äter frukost innan 9!! Brukar alltid slänga i mig lite fil innan jag behöver skynda mig till zumban men nu var jag ju laddad!!

Sen eftersom jag ligger lite bak med träning och missat zumban 2 helger i rad så var det svårt att orka ge allt fullt ut men så nöjd jag var efteråt, det är ju en av de roligaste träningsformerna som finns! Sen öppnade hinderbanan idag så jag gick ner dit och träffade Adde, Jenny och Hammis, klarade nästan hela armgången 


Hem och hade en lugn dag med Johannes, satt ute i solen, fikade och njöt av det vackra vädret!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0