Sundbyberg och tomtelatte

Just ja, det har jag inte berättat än, sen mitten av november har jag pendlat ut till Sundbyberg och kommer göra det till mitten av december. Blir många timmars pendling men riktigt roligt jobb och många tomtelatte på Espressohouse





Det kan vara ett sjå att ta sig från oss till Sundbyberg men om allt flyter på som det ska så tar det typ 2,5 h enkel resa. 

Men det är rätt kul att komma iväg till storstan och när det bara är för en tid så är det helt okej att flänga på detta sätt :)


Fördelen med så långa restider är att man hinner med typ 3 avsnitt om dagen, så jag hann igenom Elementary och Life Unexpected, sistnämnda var ju en rätt mysig serie, lite väl struligt för huvudkaraktären ibland men mysig, är nog en sån serie jag kommer se om, vara två säsonger tyvärr...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0