Julbord

Julbord är något som enligt mig hör julen till, kanske för att jag är uppväxt med att vi varje jul går ut hela familjen och äter julbord så det är något som jag ser fram emot varje jul.

I år började det med Rydells, där Johannes jobbar, som bjöd med oss till Furuviks brygga, riktigt mysigt ställe utanför Gävle.

Mycket fisk och ett riktigt dessertbord med Risalamalta, tryfflar, chokladmousse med mera. 

Nästa var familjerna Olsson, Karlsson, Eriksson, modig. Dvs våra familjer. I år hade vi lyckats få ihop alla till ett julbord, vanligtvis kör vi separata men i år hittade vi ett datum som funkade för alla och Eklundshof i Uppsala hade plats åt alla 27 pers som vi vart.








Även detta är ett ställe jag gillar, mysig lokal och god mat! 

Sist så var det dags för mitt jobb att ha julbord och detta bjöds på hemma hos chefen som har en mamma som är grym på att laga mat






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0