Nu är jag vaken!


Då min bror tränar massa blev jag inspirerad att dra igång mitt gymande och finns det någon bättre tid att gymma på än på morgonen? Man blir piggare och gladare och så har man det gjort!

Speciellt efter gårdagens fika kändes det extra skönt att gymma ;)

Ha en härlig dag!
Jossan

Duktigt! Jag gillar också morgonträning allra bäst, även om min morgon ganska börjar 3-4 timmar senare än din :) Fina semlor! Kram!

Svar: Jo, så skönt att ha det gjort och då är det bara jag och pensionärerna där så det passar mig fint ;)

Tack :)
Kram
johannakarlsson

Jossan

*kanske




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0