Känner mig nästan lite vuxen

Jag brukar inte laga mat efter recept, men ikväll vart det så! En god korvgryta med hetta, men jag tycker nog inte det vart så mycket hetta i den, god var den iaf.

Så nu sitter jag och äter och tittar på en dokumentär om Obama, rätt intressant

Jossan

Jag kan tycka att det är bra att blanda att ibland köra fritt och ibland efter recept, jag tycker nog jag lär mig mest av att köra lite både och :) Hörde nått om VV, går det bra?

Heja dig! Kram

Svar: Än så länge går det bra, har bara hållet på sen i måndags så vi får se vid inväg invägningen nästa måndag hur det har gått :) men det är ju bra för man tänker mer på vad man äter och hur mycket man äter, blir mycket mer frukt och grönsaker så man får in en del bra vanor :)
johannakarlsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0