Lilla jag

Har hittat lite bilder från när jag var liten så här kommer några:

Lilla jag

Jag och min bror

Så söta

Otroligt fokuserad


Mamma och jag

Hjälper pappa att måla

Jag, Adde och Sara på väg till skolan
Ellen
2012-02-27 @ 21:08:30
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

Åh vilka söta bilder på dej och dina syskon :)

AddeTheMan
2012-02-28 @ 02:15:44

Man ser ju hur tuff jag var när jag var liten. för tuff för att äta popcornen ur korgen. Adde äter direkt från påsen. För tuff för overallen!

AddeTheMan
2012-02-28 @ 02:17:06

No one can rock a hat like the dude in the 3rd picture... Like A BOSS




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0