Beck - levande begravd


Vi såg Beck - levande begravd igår och kan nog lugnt säga att det var en av dom bästa Beck jag sett. Den var spännande från början till slut. Den handlar om en person som kidnappar folk, drogar dom, lägger dom i kistor och begraver dom och så ska Beck och hans team lösa fallet.
Den skulle jag ha velat sätt på bio, det var till och med så jag skrek till en gång. Den var så spännande så jag kunde knappt titta vissa gånger och så är Gunvald och Oskar så sköna!!

Absolut värd att se!!!

Har hört något om att detta var den absolut sista Beck, kommer sakna dom!

Mia
2010-10-29 @ 16:26:20
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Går den på bio nu? Jag gillar Beck & Gunvald även om jag är Sveriges mest lättskrämda och inte borde få se sånt för jag kan inte sova sen. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0