Annika tårta

Annika fyllde år igår så vi firade henne idag. Jag gjorde en vanligt tårta med syl, vaniljkräm och grädde med kiwi och godis på :) Jag såg ett tips på någons blogg att man kunde ha en knivsudd med bakpulver i grädden för att få den fastare så det testa jag och det funka fin utan att det fick någon bismak!
Sen brukar jag göra vaniljkräm efter anvisningarna på paketet och sen när det det stelnat brukar jag ha i lite grädde så den blir lite fluffigare :)








Den fina tårtan


Jossan, Angelica, Pier och Matte

Annika och Pär-Inge




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0