10 år går fort

(null)
Det går en utmaning nu då man ska lägga upp bilder från 2009 och sedan 2019 så hakade på den, vart en otrolig "walk down memory lane".

2009 - Ett otroligt händelserikt år
jag och Johannes hade varit gifta i 5 år och bodde i ett hus, som vi försökte sälja, i Huddunge.
(null)
Jag och Johannes i köket i huddunge
All ledig tid spenderade vi med och runt Safemode (Johannes spelade trummor). Hängde i repan, umgicks, fotade på typ alla spelningar de hade och det var en del.
(null)

Var en otrolig hype runt Safemode, var alltid stora gäng som kom på spelningarna och hängde runt bandet och det var en otrolig energi på scenen.
(null)

Det var året de vann Rockkarusellen (nu Livekarusellen) finalen var i Eskilstuna och vi var en busslast med Safemodefans iklädda safemode t-shirts som invaderade Eskilstunas gator. Ögonblicket killarna ropas ut som vinnare har för alltid etsat sig fast i mitt minne!
(null)

Jag är otroligt tacksam för den tiden, att man fick vara en del av det och kan ju sakna den, var en rätt så bekymmerslös tid då man inte hade så många åtaganden och vuxensaker utan de flesta la nästan all sin tid i detta.

Sen skulle jag ju aldrig byta bort det liv jag lever nu för något i världen då jag aldrig varit lyckligare än jag är nu. Att få vara mamma till dessa två små är underbart, visst kan de reta gallfeber på en ibland men dom är fantastiska och Johannes är den finaste och goaste pappa jag vet.

Så 2019
Är husägare och har äntligen blivit Tärnsjöbo igen! 
Är mamma till de gulligaste ungarna jag vet, våra två små virvelvindar och är så tacksam att jag får göra detta med Johannes. Min man är en klippa!
Lyckligare än någonsin, förmodligen tröttare men vem behöver sova bort sin ungdom 😉
Upplever att man blivit tryggare och stabilare med åren och skulle aldrig vilja gå tillbaka och vara 22 igen!
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0