Vilken dag...

Började jätte bra med tjejerna till farmor i tid, missade rusningstrafiken och fick en smidig parkeringsplats, solen sken och med en pumpalatte med grädde på i handen gick jag i ett soligt Sundbyberg mot Swedbank. Hade en trevlig jobbdag och vid 15 gick jag till bilen för att missa rusningstrafiken hem. Inser att jag glömt lyset på och bilen är stendöd... lite för trött så detta känns jobbigt men Johannes uppmuntrar och ger mig ett nummer till vägassistans som kommer och får igång mig strax innan 17... lite senare än jag tänkt men tror jag missade värsta trafiken iaf, nog var det lite men inte så mycket jag var rädd att det skulle vara.

Stop på McDonalds i Uppsala för toabesök och en trösthamburgare innan jag skyndar mig att plocka upp älsklingarna hos farmor som är en klippa.


Allt löser sig 😅

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0