Blodomloppet Uppsala



För ett tag sen  ringde mamma och fråga om jag ville hänga med på blodomloppet i Uppsala, ett gäng från hennes jobb skulle anmäla sig så jag hängde på.
Dagen innan hade det regnat men när det var dags för blodomloppet sken solen på en rätt så blå himmel och några juma vindar blåste, perfekt väder att ge sig ut på. Vart en 5 km promenad i rask takt och efter en mysig picknick i gräset. En härlig eftermiddag med ett jätte skönt gäng tjejer. Detta gav mersmak så vi får se om det inte blir till att anmäla sig till något lite längre lopp i slutet av sommaren, fast då måste jag ju börja springa och inte bara någon gång en vecka innan ;)

Ha en härlig dag vänner!
ellenlundis
2014-05-21 @ 13:18:16
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Åh vad roligt ni hade det. Jag var med en gång, när jag gick i Boland Syllen. Då var det maj 2011. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0