Lite blandade reflektioner


Det har börjat bli så pass kallt på mornarna så man behöver skrapa rutan, vintern är på G


Jag tycker bäst om att gymma tidigt på morgonen har jag kommit på, för då har man det gjort!


Safemode har släppt en grym singel som finns att köpa på ITunes och den 1 oktober kommer en EP som går att föreställa.

Jag har kommit fram till att bullarna blir bäst om man har i sparsamt med mjöl, degen ska vara lite klibbig, låt degen jäsa ordentlig och använd riktigt smör! Det med smöret gäller iofs för all bakning 😉 
Vad ja älskar denna man!!
ellenlundis
2013-09-28 @ 11:56:43
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Nu är det verkligen höst. :) Det var länge sen jag har tränat. Har haft en jobbigt förkylning länge. Sen blev man frisk och sjuk igen :/ Morr! Nu är man halv-frisk.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0