Förkyld!!!

Vad jag inte tycker om att vara förkyld... Sitta och snörvla och ligga och hosta halva nätterna så det känns som att man inte sovit någonting! En sån natt är det inatt, jag har legat och vridit och vänd på mig hela natten känns det som så nu fick jag nog och gick upp och gjorde en kopp te med honung i och lite macka. Ska försöka sova någon timme till iaf så jag inte sitter och sover på jobbet, skulle inte vara så bra ;)


Så här ser mitt nattduksbord ut ni, papper, te, macka, vatten, halstabletter och något att läsa om jag inte lyckas somna

Ellen
2011-10-28 @ 16:48:34
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

Jag håller med dej Jojo. Det är inte kul att vara förskyld. Jag har blivit snuvig nu :( och har ont i ryggen.

Du får krya på dej :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0