Tjoho!!

Helt sjukt att tänka att imorgon för två år sen så körde jag upp. Kommer aldrig glömma hur nervös jag var eftersom det var andra gången och när jag upptäckte att vi efter bara en halvtimme var tillbaka vi korsningen där vi börjde fick jag nästan panik och jag trodde seriöst det var kört. Hela körningen for igenom huvudet för att jag skulle komma på vad jag hade gjort för fel. När jag parkerar bilen sitter han jag körde upp med tyst och  skrev, då kom de härliga orden: 'du vart godkänd'. Snacka om att jag vart förvånad, sa nått i stil med 'va?, är du säker?' för det var ju inte vad jag hade trott för uppkörningen innan körde jag i nästan en timme :) Så jag skuttade in i väntrummet där min körskollärare satt och väntade. Vilken känsla att sen få köra själv för första gången.
Sen jag fick mitt körkort har jag tack och lov inte blivit stoppad, man blir ju alltid lika nervös när man ser en polis även fast man vet att man inte har något att vara nervös för :) 
Men som sagt så går min prövotid ut imorgon så jag är lycklig :) 

Jossan
2008-02-06 @ 22:15:09
URL: http://josefinelarsson.blogg.se

Fy vad skönt! :) Ja, poliser är läskiga dom :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0