Försov mig...

Jag är en sån där människa som har lite problem att ta mig upp på morgonen... sätter typ tre larm och "råkar" stänga av dem sen när de ringer kl 6 på morgonen. ´Fast det är oftast när det bara är jag som ska ta mig upp, för när Johannes också ska upp brukar jag skärpa mig eller om det är något roligt man ska göra så blir det ju lite lättare... :) men iaf.
 Det hände när jag skulle upp i morse.. hade satt några larm runt 6,30 och jag ska vara på jobbet kl 7,00 (tar ca 10 min att gå) och jag har inget minne av att det första larmet ringde och när de andra tre ringde tittade jag på mobilen och tänkte att jag kan nog sova lite till, då var kl 6,32 ... nästa gång jag tittade på mobilen fick jag nästan panik, klockan var ju 7,07!!! Inte bra, inte bra.. Då var det bara att slänga sig ur sängen slänga på sig jobbkläderna, springa till jobbet och hoppas att chefen hade tagit sovmorgon :D
Kom till jobbet typ kvart över 7 och chefen stod här inne och konstaterade att så går det när man inte lägger sig i tid... nog för att jag nästan... typ... eller nått, hade gått och lagt mig i skaplig tid, men nu är han glad igen och jag har landat och ätit lite frukost och ska nog ta en underbar kopp kaffe så jag vaknar :)

Ha en underbar dag idag och glöm inte bort att njuta av livet, det är viktigt :)

På återseende!

Jossan
2007-04-25 @ 23:43:03
URL: http://josefinelarsson.blogg.se

Hehe ojojoj, du är för härlig du! :) Det är rätt, njut av livet! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0