Kungsörnens morotskaka


Nu har jag testat något nytt igen, Kungsörnens morotskaka. En sån där kakmix som man bara blandar med vatten och in i ugnen. Jag kan ju säga att jag var riktigt skeptisk men den vart riktigt god. Sen hade vi gjort sån där glasyr med philadelphiaost och florsocker som vi hade på. Det funkar fint när man inte har så mycket tid, 3 min att göra i ordning och sen 45 min i ugn och jag inte minns fel, så på en timme typ har du en helt okej morotskaka

Anna
2009-11-27 @ 15:22:05
URL: http://svalander.blogg.se/

Mmmm...älskar morotskaka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0