Blodomloppet 2015

Igår gick blodomloppet i Uppsala av stapeln. Det var lovat regn och kyla men när det väl var dags var det uppehåll och som mest dugg på sina ställen.

Elisabet skulle springa 5 km och mamma och jag jogga runt.
 
Uppvärmning innan de som skulle springa 10 km.
 
 
Taggade innan vi skulle iväg på uppvärmning.
 
Glada efter loppet, gick mycket lättare än jag trott, vart gå/jogga, får träna lite mer till nästa gång och förhoppningsvis kunna springa hela vägen :) 
 

Fika efter under tak tack och lova, var rätt skönt att sätta sig i bilen sen och tina upp då man hunnit bli genomfrusen ;) detta kommer vi absolut göra om!!

Anna
2015-05-20 @ 21:07:23
URL: http://svalander.blogg.se

Kul! Bra jobbat :)

Svar: Tack, skönt att ha gjort det 😊
johannakarlsson

ellenlundis
2015-06-10 @ 10:11:08
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Åh va kul! Sist jag var på blodomloppet var vt 2011, med gymnasie-klassen. Sen dess har jag inte varit med på sånt. :)

Svar: Det var riktigt kul, skönt när det var klart 😊
johannakarlsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0