Zumba och Vålakakans invigning

Dagens zumba pass var riktigt intensivt, så jag är rätt slut nu, härligt med en träningsform som tar bra och som man blir riktigt glad av!


Hem en snabbis innan det var dags att gå på Vålakakans invigning, en jobbarkompis som tillsammans med en annan tjej startat ett café här i Östervåla. Jag och Sara valde att dela på en chokladmousse bit, fantastiskt god, och varsin minimuffin. Jätte gott, vettiga priser och fin lokal, kan rekommenderas!
Angelica och Johanna som driver Vålakakan



Världens bästa syster!

Nu laddar vi om till Elisabets 25 års kalas. Blir tårtbuffé så man kommer rulla fram efter denna helg!
Jossan
2015-03-21 @ 16:51:12

Så kul att du har hittat träning du gillar! Och jag håller med om tårtan, väldigt god är den :)

Svar: Absolut, första träningsformen där jag ser fram emot passen 😃
johannakarlsson

ellenlundis
2015-03-21 @ 17:13:04
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Så mysigt ni hade det :D Haha! Goa Sara1
Jag hade tänkt att komma till Elisabets 25 års fest, men kan inte på grund av att jag blev sjuk i slutet av den här veckan :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0