Mycket cross nu

Just nu blir det mycket cross, inte för mig utan Johannes, men där han är finner ni oftast mig ;)
De börjar bli ett gäng som kör, Johannes och hans systrar, pappa en del vänner så i fredags passade vi på att ha lite mysenduro med korvgrillning och fika.
Jag tycker det är så fantastiskt mysigt att traska runt i skogen, ta kort och heja på så detta passar mig fint!
 
Masstart
Jens
Johannes

Johannes
Anders
Mattias
Elisabet
Sara
Ingemar
Korvgrillning
Yngsta svägerskan är sjuksköterska så hon kommer väl förberädd utifall att, tack och lov har den inte behövts än.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0