Jag älskar ostkaka

Jag tycker det är så otroligt gott men det äts på tok för sällan, sen så blir den vanliga förpackningen för stor för mig och Johannes och det känns trist när man behöver slänga...
Nu såg jag att de skulle börja sälja ostkaka"on the go", en liten mellanmålsförpackning, vilken lycka! Perfekt liten och smidig förpackning, kommer absolut bli mer ostkaka för min del!

Bra Frödinge!




"Slutligen välkomnar vi vår (lilla) nyhet Frödinge Mellanmål till vårt sortiment! Ostkaka i mindre förpackning, så att du lätt kan äta ostkaka när du är på språng! Den är såklart lika god som vår klassiska ostkaka, bakad på äkta grädde och mjölk, bara lite lättare att ta med. Eller behålla för sig själv:)"



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0