Tradera

För några veckor sedan läste jag en blogg där bloggerskan hade fyndat snygga skor på Tradera. Då jag har ett stort intresse av skor men inte alltid ekonomin för det så tänkte jag att det borde man kanske kolla upp.

Laddade ner appen, skapade ett konto och vart helt såld. Det finns så mycket fint för väldigt lite pengar.

Då det är så lätt så kanske jag i början la lite väl många bud. Tack och lov vart de flesta överbjudna ;)

Vart några par skor, en klänning och en matvärmelåda som Johannes kan ha i lastbilen!

Ska försöka komma mig för att rensa ur bland skorna nu och se om jag har något jag kan sälja också :)

Så tradera kan jag tipsa om, appen är jätte smidig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0