Äntligen är han hemma!

Bandet drog till Sydamerika för typ 2 veckor sedan. Blir ju en rejäl omställning från att göra allt tillsammans och sen så plötsligt är han borta och man måste helt plötsligt komma på saker att göra själv.
 
Jag och katten fick klara oss själva undertiden.
 
Men tiden har gått rätt fort tack och lov då jag har fyllt tiden till brädden, typiskt mig! Johannes sa det innan han åkte att jag inte får planera in för mycket utan det är bra för mig att bara vara hemma och ta det lugnt ;)
 
Umgåtts med pappa och mamma, sushi!!
 
Katten hjälper till att städa undan julen.
 

Har jobbat, varit i kyrkan, umgåtts med familjen och hann även med en dag hemma då jag städade, bakade bröd och bullar, tittade klart på Robin Hood, en serie som BBC gjorde 2006 och bara hade det bra!
Mysig dag med Mamma och Sara
 
Så igår åkte jag och alla andra respektive till Arlanda för att välkomna vår män hem. Folk säger att det är bara nyttigt att sakna varandra ibland och det kanske ligger något i det. Det är jobbigt under tiden men sen när man väl får träffas är det riktigt härligt.

Så nu är jag lycklig och känner mig hel igen då mannen i mitt liv är tillbaka hemma hos mig igen :D
 
Några bilder från deras resa:
En av alla flygplatser, 10 flygningar allt som allt
 
 
På en vulkan i Costa Rica
 
 
ellenlundis
2014-01-31 @ 19:38:07
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/

Härligt Jojjo! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0