Påskmiddag i Stockholm

I fredags var vi bjudna till min morbror och hans familj på påskmiddag i Stockholm. Dom har en fantastiskt fin lägenhet, stor och luftig, älskar det där lilla kontoret som har fönster ut mot köket :)

När morfar och Berit hade kommit så var er dags att börja äta. Väldigt gott med lax, hemgjorda köttbullar, prinskorvar, Västerbottenostpaj, jansons med oliver i med mera. 



Sen var man otroligt mätt! Så en kopp kaffe på det sen vart det en lång promenad innan fikat.


Var till en lekplats och såg massa djur, grisar, kaniner och getter innan vi begav oss hem igen

Väl tillbaka vart det en gammal klassiker, rulltårtsbakelse, jätte gott!

Tack Pelle och Inger för en riktigt mysig långfredag!

Trevlig påsk vännern
Nadja - Nadjaskitchen.se
2014-04-19 @ 11:13:16
URL: http://www.nadjaskitchen.se

Javisst hjälper Viktväktarna och visst har man lite av tänket kvar. Tack vare det tänket har jag inte gått upp denna tid då jag mått dåligt. Tack så mycket för din kommentar och jag önskar dig och dina familj en härligt påsk!

Nadja




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0