Testpilot- Oliva by ccs handkräm

Jag har alltid tyckt om att testa nyheter, på gott och ont tror jag Johannes tycker ;)

Så Smartson gillar jag starkt. Där kan man anmäla sig som testperson till nya produkter, jag har skrivit om det tidigare. Nu var det dags för Oliva by ccs nya handkräm.


Jag använder sedan innan Oliva ansiktsrengörings produkter och tycker att de funkar bra, så jag vart jätte glad när det kom upp att testa deras nya handkräm. Då jag lätt blir torr om händerna, speciellt på hösten så kunde testet inte kommit lägligare.

Jag tycker denna är riktigt bra, den luktar gott och händerna blir jätte mjuka, len som en barnrumpa var det någon som hade sagt ;). Den kladdar inte och sugs upp av huden på en gång. En produkt jag kommer fortsätta använda!

Nya Oliva by ccs handkräm får 5 av 5

Jossan

Kul! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0