Glassogram

Titta vad jag fick! Nu vart jag riktigt glad, för alla som känner mig vet hur mycket jag älskar glass, går alltid att få ner en glass. Så nu måste jag bara bestämma mig för vilken glass jag ska äta på väg hem!

Lite glass tips:
Monti i gallerian i Stockholm: där ha dom grymt go italiensk glass, kan rekommendera deras kaffe glass och vitchokladglass med rostad kokos.
Är du på Gotland så har dom en stor glassbar nere i hamnen i Visby, där har dom över 100 glass sorter, himmelskt!
Hemma gillas GBs 0,5 l med nogger och gammaldags vanilj, försöker alltid ha lite hemma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0