Lycklig ägare av en iPhon 4

Har fått en iPhone4!! Jag sa att då den är en jobbtelefon så kommer jag inte installera massa appar, har inte riktigt förstått syftet med alla onödiga, men då har min chef bara skrattat... fårstår varför nu för jag hittade massa bra appar som nu pryder min iPhon som skype, facebook, SF Bio, Arla köket, stegräknare och jag har förmodligen inte hunnit kolla igenom ens hälften av alla appar som finns! Oj oj oj.

Har inte riktigt vant mig vid hur den funkar, skulle försöka ringa med den igår och det tog ett tag innan jag fattade hur man gjorde men nu så ;)


(bild:mobil.se)
Ellen
2011-03-30 @ 20:30:36
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

det är många som jag känner har Iphone4 :P

jag har inte råd med en sån ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0