Fint på Lagerhaus


Min fina svärmor fyller år på onsdag och jag ska köpa persent, lika bra att börja fundera och kolla runt i tid eftersom jag tycker om att lägga ner tanke bakom mina presenter. Det fungerar nästan aldrig att fråga personen som fyller år vad dom önskar sig så då kollade jag med mina svägerskor och nu vet jag nog precis vad jag ska köpa, käns riktigt bra.

Har tittat runt lite på Lagerhaus och hittat jätte mycket fint, fastnade extra mycket för en serie som heter "Mylla". Den finns som porslin, textiler, plåtburkar, disktillbehör, väskor m.m. Så kommer man inte på något att köpa till mig någon gång så är det ett fint tips ;)

Bilder: Lagerhaus.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0