Kvällens melodifestivalvinnare


Satt och tittade på melodifestivalen med Johannes för omväxlings skull, var en riktigt bra omgång med bra bidrag tycker jag. Några var lite bättre och andra lite sämre men jag tycker att dom som gick vidare till finale förtjänade det. Linda hade en otroligt energi och är ju slager rakt igenom och han Nicke tyckte jag hade en skön låt, tyckte om känslan i den!

Vad tycker ni om kvällens resultat?
Ellen
2011-02-27 @ 11:19:33
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/

jag var på korsfest i lördags :P så jag missade melodifestivalen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0