IKEA - vilken guldgruva

Sitter och tittar på IKEAs hemsida och inser hur mycket saker jag skulle vilja ha, tror jag bara ska önska mig presentkort på IKEA i julklapp :D
Det fins så mycket jag skulle kunna tänka mig att göra om, byta soffor, sätta upp hyllor i köket där t ex mixern och brödrosten kan stå som nu står och tar upp onödig bänkplats. Sovrummet där bara sängen får plats just nu skulle jag vilja göra större, svårt då det inte fins så mycket utrymme att göra det större på om man inte sätter in en våningssän dvs ;) Garderoben skulle jag vilja irganisera upp och tvättrummet... ja ja listan kan göras lång, får börja i en ende och beta mig igenom så gott vi kan och så behöver ju inte allt hända på en gång utan man får ta det bit för bit :)

Men en bädsoffa skulle vara riktigt smidigt så slipper vännerna sova på en madrass på golvet ;)

Denna t ex

Ha en härlig kväll!!
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg
2011-08-27 @ 20:31:32
URL: http://vadfanskajagheta.se

sv: kul att du är med och tävlar valfritt par UGGs:) gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0