Jan Hedh

Jag har hittat en ny favoritförfattare: Jan Hedh. Han är chokladexpert, konditorimästare och författare och han har bland annat skrivit Passion för Desserter, Glass Passion och nu kommit med en bok som heter 277sorters kakor. Läste en artikel om den på aftonbladet och han har skrivit många böcker jag skulle vilja ha hemma i hyllan, tips! ;)

  

Anonym
2010-10-30 @ 10:44:27

Du skulle ha kommit förbi mitt jobb förra fredagen ;) Då var han hos oss hela dagen och signerade sina böcker plus att man fick köpa kakboken billigare.. ;)

Elin P
2010-10-30 @ 10:45:32

Du skulle ha kommit förbi mitt jobb förra fredagen ;) Då var han hos oss hela dagen och signerade sina böcker plus att man fick köpa kakboken billigare.. ;) Tycker om dig gumman! kramar elin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0