Rakt eller lockigt?



Kände för platt hår idag, skönt att få ordning på håret. Ibland kan jag trivas bättre i platt än i lockigt, vad tycker ni? platt eller inte platt? :)

Vi hade bön igår, nog den bästa vi har haft. Det var jag, Johannes, Adde, Viktor, David, Annika och Pär-Inge, jag hade bakat socker kaka och kladdiga chokladmuffins som jag hade haft marabous sommar choklad i, dom vart riktigt kladdiga :D Vi diskuterade jätte länge om Gud, ett liv som kristen och massa såna bra frågor.

Nu sitter jag och jobbar och sen ikväll blir det lovsångsövning i heby
Jossan
2009-10-01 @ 09:18:45
URL: http://josefinelarsson.blogg.se/

Det var galet bra på bönen!

Du passar i både rakt och lockigt, men som alltid när man själv har rakt hår så tycker jag extra mycket om lockigt :)

Vi borde hitta på nått du och jag nästa vecka, vi hörs när jag kommer hem från grannlandet :)

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0