Bye bye gotland

0-657a8d7767a09aae0843045d3a2c3ff8.png

Bye bye gotland. Nu är stugan urstädad, alla nycklar lämnade till mäklaren och vi har shoppat i visby.
Igår städade vi stugan, sen gick vi och fikade hos en granne, känns lite skummt att inte komma tillbaka till den. Vart en tur in till hemse för att köpa grädde till ostkakan vi åt sen på kvällen när vi tittade på två grymt underbara filmer som jag ska skriva mer om sen.
Idag av vi frukost och dammsög ur köket och begav oss till visby för att shoppa. Jag hittade en snygg tröja från Logg och sen testade jag lite mösor på indiska men kom på att det inte riktigt är min grej ;) finns en restaurang i visby som kallas strykjärnet som vi åt på, det var som en stor pannkaka med västerbotten ost, cream fraicé, rom och rödlök, otroligt gott :) så nu sitter vi på färjan och beräknas att komma i land 20 och borde vara hemma vi 23 :)

Elin
2009-09-24 @ 10:33:49
URL: http://www.metrobloggen.se/powerlife

Stugan på Gotland. Minns sommaren när du & jag var där. :)) Hur gick visningen med erat hus i lördags?

Hannah
2009-09-26 @ 00:21:19

Åå va gott det lät! Blev riktigt sugen:)

Tungt å såga hejdå till stugan sådär slutgiltigt, men trevligt med en liten resa till gotland iaf:)

du passade ju bra i mössan ju, det kanske visst är din grej fast du inte vet om det än? :)

Ha det så bra! Jag saknar dig!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0