Intense energy shot eller en kopp kaffe?

Var på Safemode och AST konsert igår på genomfarten i Uppsala, grymt bra!! Var första gången jag såg AST och  det kommer inte bli den sista, dom var riktigt bra och Safemode får jag alltid en adrenalinkick av att se :)
Sen bar det av till Max och hem så det vart inte så tidigt igår häller så jag är trött idag igen... Min lillebror köpte en Burn energy shot åt mig för ett litet tag sen som jag inte har vågat dricka än, men nu när jag sitte roch ögonlocken käns jobbigt tunga så överväger jag att ta den. Men man blir ju lite orolig när det står Högt koffeininnehåll 160 mg/ 100 ml... vi får se om det inte bara blir en kopp kaffe istället ;)

Safemode och AST är i Trollhättan ikväll så bo du där eller i närheten så kan jag rekomendera att åka och kolla på dom!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0