Kräftskiva

Har precis kommit hem från en fantastisk kväll i uppsala. Vi kan ju lika gärna ta det från början.
Jag kom hem 17,30 och skulle åka hemmifrån 18,00 hade jag tänkt (är en riktig tidsoptimist). Jag var ute i bilen 18,10 då jag fick en tanke att jag skulle kolla vattnet för den gick varm ganska fort... det visade sig att det var nästan tomt så jag sprang in och hämtade vatten och letade på lite glykol sen smälde jag igen ytterdörren och satte mig i bilen. Då slår det mig att husnycklarna är kvar inne på bänken och vår dörr är en sån som låser sig själv... tänkte att det blir ett framtida problem att ta sig in och åker till  uppsala.

Vi hade kräftskiva hos Ruby, den första kräftskiva med bara tjejer jag varit på och det var jätte roligt. Vi åt massa kräftor och vitlöksbröd, sen hade Sanna gjort blåbärs glass och Diana hade gjort choklad cupcakes så efter allt det var man riktigt mätt! Sen hade Josse och Isadora köpt ost och kexm har inte tyckt om Brie ost innan men denna var riktigt god, synd att man var så mätt bara :)

Helt plötsligt var kl 22,30 och det var dags att börja dra sig hemmåt. Jag fick tag i Johannes husnycklar så det löste sig. Åkte hem på en enslig mörk väg och lyssnade på Edit Piaff, härlig känsla faktist ;)
Lägger upp lite bilder från kvällen senare

God natt!

(Såg nu att inlägget inte publicerades då så därför kommer det inte lite sent, detta utspelade sig i fredags )



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0