Första semsterdagen

Då var det första riktiga semesterdagen och jag sitter på jobbet... det var lite jobb som inte vart klar i fredags, framemaker tar lite tid på sig ibland. Klockan 14 började jag skriva ut en katalog på 409 sidor till en PDF fil och det tog typ 5 timmar och jag slutade kl 16 så då var det bara att titta förbi här idag och göra klart :) men snart så är det helt klart och det är bra för jag lovade att bilen skulle vara hemma kl 11... vi får se hur det går ;)
Sen är det äntligen dags för riktig semester som kommer bestå av att hitta på mycket roliga saker med vänner och ha det bra, som sagt förhoppningsvis åka till Gotland en helg innan stugan säljs... och mycket bada denna sommar. Denna vecka är redan ganska full, eller så är det bara som det känns :D
Idag kommer Johannes och Rye att spela in en del
tisdag är det fotbollsträning och bön på kvällen
onsdag fyller jag år så då är det firande från kl 18 hemma hos oss och under dagen ska vi nog åka iväg och köra lite cross för banan har bara öppet på onsdagar och söndagar och Johannes har inte hunnit köra på ett tag nu
Torsdag har jag ingen aning om vad som händer
Fredag - lördag är det 24-timmars fotbollsturnering på älvåsa då gulkul kommer att spela tröjan av alla andra :D och jag kommer att vara hejarklack :D
Söndag är det möte som mamma och pappa håller i så då borde man åka, kanske medvärka lite också och sen på kvällen kl 18-20 är det innebandy :)
och det är bara denna vecka så jag kommer ha massa att göra under semstern :D

Hoppas ni får en härlig sommar med massa fina soliga dagar!

Ps jag och Hanna regerar på bibelspelet! :D
Karin Ekeblad
2008-07-14 @ 10:17:51
URL: http://karinekeblad.blogg.se/

hoppas du får en skön semester :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0