God morgon!!

God morgon!!!

Ännu en dag här på macken, en bra dag, det känns så :)

När jag öppnade mina ögon i morrse så såg jag solens strålar som letade sig in genom persiennernas springor och det känndes helt plötsligt lättare att gå upp... nog för att jag snoosade i 10 min iaf men det är sånt som man nästan måste göra :)

Men visst blir det lättare när solen kommer fram och det blir varmare ute. som förra tisdagen då jag efter jobbet åkte och dansa sen skulle jag vara med på fotbolsträningen för första gången i år (min årliga medverkan;) men det vart inget av med det för vi vart för få så då åkte vi hem till Johannes och badade i deras pool istället och det var helt okej det med :) Så det ska bli roligt att se hur denna tisdag kommer att bli, vet iaf att jag ska försöka åka och hämta en bil och ringa några samtal, sen funderade jag på att baka en massa så jag har, för nu är frysen tom och så är det ju så roligt att baka :) Sen har man ju alla de där sakerna man borde göra... som man får se om man "hinner" göra :D Hoppas att det blir nå bada också om vädret håller i sig dvs för det vet man ju aldrig... men nu ska vi tänka positivt tycker jag så solen kommer nog hålla sig hela långa dagen :D

Ha en underbar dag i solen och sommarvärmen :D

Maria Olsson
2007-07-01 @ 19:33:03

Hej! Gumman
Ja mer sol blir det allt åtminstone om en vecka när vi åker till Gotlsnd =) Nu tror jag det regnat färdigt för idag för nu lyser solen och det är klarblått åtminstone över Hällby.
Puss och Kram Mamma =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0