De senaste två veckorna

Nu har jag inte skrivit på ett tag så nu ska ni få en liten snabb uppdatering om vad som har hänt i mitt liv de senaste två veckorna.

Förra helgen tog vi en trip ner till Göteborg, eller för att vara mer exakt till Mölnlycke där killarna skulle spela på fredagskvällen. Vi åkte hemifrån vid 7 och var i göteborg vid 15. Vi var 11 pers som for ner dit, riggade och sen på kvällen hade de en av sina bästa spelningar hitills. De var grymma!

Sen på lördagen vart det lisseberg med Kanoen, balder mfl. Tyvärr så var man lite för trött så man orkade inte lika mycket som man hade velat, men vi hade det roligt iaf. Efter ett besök på akuten så begav vi oss hemåt och var nog inte hemma före 4,30 tidigast. Sen var det bara upp och jobba kl 10-14, då var man skapligt slut när man kom hem :D


Måndag till torsdag flöt på som vanligt och sen var det dags för nästa stora händelse. I fredags så tog några kompisar till oss studenten, många grattis till er :D Behövde jobba på förmiddagen annars hade jag varit där och tittat när de sprang ut. Vid 16 åkte vi in till uppsala där killarna skulle spela på deras studentfest som började kl 19 så de hade lite bråttom med att få upp ljudet och så. Men de hann precis få upp ljudet innan alla studenter och vänner började strömma in. Det vart en riktigt rolig kväll med bildspel, lite film, musik och en grymt rolig dans ;) Spelningen gick bra med tanke på att de inte hade hunnit soundchekat innan. Sen var det bara att rigga ner och köra hem ljudet och klockan måste ha varit nå på 4 innan vi kom hem så solen var på väg upp och fåglarna kvittrade på som aldrig förr


Sen vart det äntligen lördag, dagen vi gått och väntat på ett bra tag nu. Dagen då vi skulle åka motorcykel, så vi åkte nog från kl 14 - 21om det inte var ännu längre till och med. Det var så otroligt roligt, ler och skrattar lite så fort jag tänker på det. Det vart mycket krokiga vägar men även många raksträckor och jag har kommit fram till att de är nog vägarna med de inte så skarpa kurvorna och lite längre raksträckorna som är roligast att åka på för man kan få upp farten lite mer :D Något annat som jag tycker är helt underbart när det gäller motorcykelåkning är när det kommer en raksträcka och han han gasar fullt och växlar perfekt, då sitter jag och skrattar så jag gråter :D


Så nu står jag här på macken igen, solen skiner ute och det måste vara uppåt en 20 grader... men det gör mig ingenting för jag hade en underbar dag igår och vet att det inte dröjer så länge innan jag är hemma igen :)

Jossan
2007-06-04 @ 15:58:01
URL: http://josefinelarsson.blogg.se

Ojoj vilka roliga helger va :) Göteborg var kanon, och studenten också :D
Ha det fint, kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jojjo i skogen

Livet på landet, inte fy skam det inte. Här kommer ni få en inblick i vardagen med allt vad det innebär. Gud är god och livet är bra härligt!

RSS 2.0